Garantie Si Retur
Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile L449/2003 si OG21/1992, cu completarile si modificarile ulterioare, republicata, precum si cu modificarile introduse de OUG 174/2008 si Ordonanta 9/2016. Aceste drepturi nu sunt afectate prin garantia oferita.
Art. 1. Produsele oferite sunt utilizate, testate de catre specialisti, reconditionate daca este cazul, curatate si sunt vandute in stare buna de functionare, sau cu defectele mentionate pe factura, certificatul de garantie sau in pagina de descriere a produsului.
Art. 2. Termenul de garantie este oferit de la data achizitiei si se aplica in cazul defectiunilor aparute in conditii de utilizare normala. Garantia pentru produsele electronice este de 12 luni, exceptand produsele din categoria jocuri si accesoriilor care nu sunt produse electronice.
Art. 3. Situatii care duc la iesirea din garantie a produsului:
– aparatul prezinta deteriorari (ce nu erau prezente la data cumpararii), cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, patrunderi de lichide, expuneri la foc sau caldura intensa, utilizare gresita sau neglijenta, componente inlocuite, pastrarea in conditii improprii;
– a fost utilizat impreuna cu alte accesorii sau baterii in afara celor recomandate de producator sau primite impreuna cu produsul;
– s-au efectuat interventii software sau hardware asupra produsului;
– neconcordanta intre numar serial sau IMEI mentionat in factura, cel inscris pe produs si cel electronic inregistrat in produs;
Art. 4. Vanzatorul nu este responsabil de programele software instalate ulterior de catre Cumparator, si nici de efectele pe care le au acestea asupra produsului. Vanzatorul nu este responsabil in nici un moment de pierderea/deteriorarea informatiilor stocate in aparat si/sau pe cardurile de memorie.
Art. 5. Bateriile sunt considerate “consumabile” fiind posibil sa nu mai functioneze in parametrii optimi, de aceea nu fac obiectul garantiei.
Art. 6. Repararea produsului va fi facuta intr-o perioada de maxim 15 zile calendaristice de la data in care este adus la garantie. In cazul in care nu este posibila repararea sau Vanzatorul decide ca este prea costisitoare, Cumparatorului i se ofera un produs similar, sau despagubire la valoarea de piata din acel moment. Valoarea de piata reprezinta pretul minim la care se poate cumpara un model similar ca si specificatii, respectiv calitate.
Art 7. Perioada de garantie se prelungeste cu perioada cat produsul a stat in service.
Art 8. Termenul de retur este de 15 zile, in cazul achizitiei online sau din magazinele fizice, cu exceptia produselor din categoria “jocuri”, ce au un drept de retur 48 de ore la achizitia din magazine. Cumparatorul are dreptul sa returneze produsul fara mentionarea motivelor in termenul de mai sus, aplicat de la data de achizitie, primind banii inapoi, pe loc in cazul prezentarii in magazin sau prin cont bancar. In cazul retururilor repetate, fara un defect real, ne rezervam dreptul de a refuza returul. Este necesar ca produsul sa fi returnat in starea in care a fost cumparat, impreuna cu accesoriile oferite, prin curier cu optiune de Livrare cu verificare colet.
In cazul in care produsul returnat in termenul de retur este defect si exista suspiciuni ca defectul nu a existat la momentul achizitiei produsului, ne rezervam dreptul de a face investigatii suplimentare. In termen de 4 zile de la returnare vom stabili daca returul poate fi onorat impreuna cu returnarea banilor, sau defectul a fost provocat de catre cumparator, situatie in care returul va fi refuzat, sau clientul va trebui sa achite contravaloarea reparatiilor ce presupun aducerea produsului la starea din momentul vanzarii.