Termeni Si Conditii
Cum comand?
In pagina produsului dorit apasati Adauga in cos
Accesati Cosul meu din coltul dreapta sus al paginii si selectati Finalizeaza comanda
Completati Datele personale si Datele de livrare, codul de securitate si apasati Confirma comanda
O sa fiti contactat de un reprezentant Global Cash pentru confirmarea comenzii.
Livrare si plata produse
Produsle se livreaza prin curier Fan Curier, la adresa mentionata in formularul de comanda.
Puteti solicita serviciul de Livrare cu verificare pentru produsele electronice astfel incat sa fiti sigur ca produsul comandat este conform asteptarilor dvs.
Unele produse fragile sunt vandute doar in magazin datorita riscului mare de deteriorare in timpul transportului.
Produsele comandate online vor fi achitate ramburs curierului sau se pot achita cu cardul pe site.
Garantie si drept de retur
Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile L449/2003 si OG21/1992, cu completările şi modificările ulterioare, republicată, precum şi cu modificările introduse de OUG 174/2008 si Ordonanţa 9/2016. Aceste drepturi nu sunt afectate prin garanţia oferită.
Art. 1. Produsele oferite sunt utilizate, testate de către specialişti, recondiţionate dacă este cazul, curaţate şi sunt vândute în stare bună de funcţionare, sau cu defectele menționate pe factură, certificatul de garanție sau în pagina de descriere a produsului.
Art. 2. Termenul de garanţie este oferit de la data achiziției şi se aplică în cazul defecţiunilor apărute în condiţii de utilizare normală. Garanția pentru produsele electronice este de 12 luni, exceptând produsele din categoria jocuri și accesoriilor care nu sunt produse electronice.
Art. 3. Situaţii care duc la ieşirea din garanţie a produsului:
– aparatul prezintă deteriorări (ce nu erau prezente la data cumpărării), cauzate de accidente mecanice, lovituri, şocuri, pătrunderi de lichide, expuneri la foc sau căldură intensă, utilizare greşită sau neglijenţă, componente înlocuite, păstrarea în condiţii improprii;
– a fost utilizat împreună cu alte accesorii sau baterii în afara celor recomandate de producător sau primite împreună cu produsul;
– s-au efectuat intervenţii software sau hardware asupra produsului;
– neconcordantă între numar serial sau IMEI menționat în factură, cel înscris pe produs şi cel electronic înregistrat în produs;
Art. 4. Vânzătorul nu este responsabil de programele software instalate ulterior de către Cumpărator, şi nici de efectele pe care le au acestea asupra produsului. Vânzătorul nu este responsabil în nici un moment de pierderea/deteriorarea informaţiilor stocate în aparat şi/sau pe cardurile de memorie.
Art. 5. Bateriile sunt considerate “consumabile” fiind posibil să nu mai funcţioneze în parametrii optimi, de aceea nu fac obiectul garanţiei.
Art. 6. Repararea produsului va fi făcută într-o perioadă de maxim 15 zile calendaristice de la data în care este adus la garanţie. În cazul în care nu este posibilă repararea sau Vânzătorul decide că este prea costisitoare, Cumpărătorului i se oferă un produs similar, sau despăgubire la valoarea de piaţă din acel moment. Valoarea de piață reprezinta prețul minim la care se poate cumpăra un model similar ca și specificații, respectiv calitate.
Art 7. Perioada de garanție se prelungește cu perioada cât produsul a stat în service.
Art 8. Termenul de retur este de 15 zile, în cazul achiziției online sau din magazinele fizice, cu excepția produselor din categoria “jocuri”, ce au un drept de retur 48 de ore la achiziția din magazine. Cumpărătorul are dreptul să returneze produsul fără menţionarea motivelor în termenul de mai sus, aplicat de la data de achiziție, primind banii înapoi, pe loc în cazul prezentării în magazin sau prin cont bancar. În cazul retururilor repetate, fără un defect real, ne rezervăm dreptul de a refuza returul. Este necesar ca produsul să fi returnat în starea în care a fost cumpărat, împreună cu accesoriile oferite, prin curier cu opțiune de Livrare cu verificare colet.
În cazul în care produsul returnat în termenul de retur este defect și există suspiciuni că defectul nu a existat la momentul achiziției produsului, ne rezervăm dreptul de a face investigații suplimentare. În termen de 4 zile de la returnare vom stabili dacă returul poate fi onorat împreună cu returnarea banilor, sau defectul a fost provocat de către cumpărător, situație în care returul va fi refuzat, sau clientul va trebui să achite contravaloarea reparațiilor ce presupun aducerea produsului la starea din momentul vânzării.
Termenii si conditiile prezente se completeaza cu dispozitiile Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 impreuna cu adaugarile si modificarile ulterioare.
Cum vand catre Global Cash?
Procedura pentru vanzarea produsului catre noi si produsele acceptate le gasiti in sectiunea dedicata care este o completare a termenilor si conditiilor site-ului.